A legújabb esztergomi Suzuki: még titkos, de már mutatjuk az új hibridet
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
50 év kihagyás után, 1991 tavaszán éledt újjá a személyautó-gyártás Magyarországon.
A jelenleg Vitarakát és SX4 S-Crossokat gyártó üzemet naponta 700 új autó hagyja el.
Az esztergomi gyárban készülő új lágyhibrid modell első példányai hamarosan megérkeznek a kereskedésekbe.
A Suzuki SX4 megelőzte a korábbi listavezető Vitarát.
Nagy favorit itthon a Vitara, amelynek most jön a frissítése.
Alapból is kellemes felszereltség és kiegyensúlyozottság jellemzi az esztergomi újdonságot.
Bár a sorozatgyártás ünnepélyes keretek között, pénteken indult az esztegomi Suzuki-gyárban, az ünnepelt új modell, az SX4 S-Cross már százával áll a gyártelepen. A kocsit nem csak Európába és Oroszországba, de Afrikába és Ázsiába is szállítani szeretné a Suzuki.
Az esztergomi Suzuki-gyárba látogatott Orbán Viktor abból az alkalomból, hogy megindul a gyár legújabb modelljének, az SX4 S Crossnak a sorozatgyártása. Megjelent, és beszédet mondott a Suzuki Motor Corporationst vezető Oszamu Szuzuki is. Orbán a Swifthez hasonló sikert kívánt az új modellnek, és megígérte, hogy a komáromi Duna-híd és az Esztergom-M1 összekötő út is elkészül úgy, ahogyan a Suzukinak azt korábban ígérték.
Frankfurtban mutatkozhat be a márka jelenleg iV-4 néven jegyzett tanulmányautója.
A sanghaji autókiállításon bemutatkozott a japán márka legújabb alsó-közép kategóriás szedánja.
Kínai fotókon jelent meg a Suzuki népszerű crossover jellegű autójának frissített változata.
A 10. Nemzetközi Kantoni Autómobil Kiállításon a legjobb koncepciónak választották a Suzuki S-Crosst.
A Magyarországon működő jelenlegi és jövőbeli autógyárak első embereit kérdeztük autóvezetési szokásaikról. A Prémium Autó 2011 különszámnak a Magyar Suzuki Zrt. vezérigazgatója, Takeucsi Hiszasi nyilatkozott.
Múlt hétvégén tartották a világ leghíresebb hegyi autóversenyét, a Pikes Peak International Hill Climbet, ahol a Suzuki legendája, Nobuhiro „Monster” Tajima 9:51.278 idejével új csúcsot állított fel. A japán versenyző – aki egy 850 lóerős SX4-essel indult az Unlimited kategóriában – a világon elsőként faragta 10 perc alá az időeredményt a coloradói Sziklás-hegységben kialakított 19,99 kilométer hosszú, 156 kanyarból álló pályán.